Atgriezties sea

Āzija, tekošie jaunumi 2022. gadā

Transporta un loģistikas situācija Āzijas tirgū ir saskārusies ar nopietniem izaicinājumiem kopš Covid-19 pandēmijas 2019. gadā. Tagad, 2022. gadā, mēs joprojām redzam koronavīrusa viļņus, kas ietekmē loģistikas situāciju.

Šajā rakstā mēs centīsimies katru mēnesi apkopot visas jaunākās ziņas. Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums nepieciešama sīkāka informācija.

Maijs

21. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

Šanhajas ostu atsākšana

Ķīnas un Šanhajas ostas sāk atvērties, lai gan atsākšana nenotiek lielā ātrumā, bet patiesībā ir ļoti ierobežota un lēna.

Šanhaja joprojām cīnās ar koronavīrusu un ceturtdien ziņoja par 770 lokāli pārnēsātām jaunā koronavīrusa infekcijām, no 939 kontinentālajā Ķīnā konstatētajām inficētajām personām.

Konteineru pārvadājumi uz/no Šanhajas 

Covid-19 karantīnas dēļ joprojām tiek uzturēta stingra ceļu satiksme uz/no Šanhajas. Kopš pagājušās nedēļas darba atļaujas tiek piešķirtas vairāk kravas automašīnām, kuras var veikt konteineru pārvadājumus Šanhajā uz/no pilsētām ārpus Šanhajas. Taču vadītājiem ir aizliegts atstāt piekabes kabīni bez kontakta ar cilvēkiem rūpnīcas telpās, depo un ostas terminālī. Rezultātā dažas kravas pārvadājumu pakalpojumu prasības gandrīz netiks izpildītas, jo īpaši laukos, kas atrodas tālu no Šanhajas.

Kravu pārvadājumu jaudas Šanhajas tirgū kopumā ir liels trūkums, cena ir 2-3 reizes lielāka par parasto periodu. Lielākā daļa piegādātāju rūpnīcu FCL pasūtījuma gadījumā labprātāk maksās Ningbo par 30–40% vairāk nekā par nestabilu dārgu pakalpojumu Šanhajas ostā. Jandzi upes liellaivu osta tagad ir vēl pilnīgāk rezervēta nekā iepriekš, kas ir ērtāk vietējai ražošanai Ķīnas iekšienē. Tagad stabils liellaivu grafiks un vienkāršāka vietējā darbība izcelsmes vietā ir labi nodrošināti piegādātājiem Jandzi upes iekšzemes apgabalā.

CFS kravu pārvadājumi uz/no Šanhajas

Daži noliktavu termināļi Šanhajā sāk atvērties pēc darbības atļauju saņemšanas. Šī atļauja prasa, lai uz vietas izvietota īpaša operāciju komanda, kas ir ierobežota, visa komandas apkalpe dzīvo un strādā šajā ierobežotajā termināļa zonā. Šobrīd operācija galvenokārt saistīta ar Šanhajas preču importēšanu no dziļjūras ostas.
 
LTL un FTL kravas automašīnas nevar viegli nokļūt Šanhajā, lai tās piegādātu, un šiem vadītājiem pēc atgriešanās no Šanhajas tiktu prasīta 14 dienu izolācija mājās. Tāpēc tas aptur vairāk kravu piegādi ar piekabēm ārpus Šanhajas.

Ningbo 

Līdztekus lielākam Šanhajas apjomam, kas pārvietojas uz Ningbo ostu, Ningbo osta un noliktava pēdējo nedēļu laikā ir bijuši pārslogoti. CFS piegāde, iespējams, prasīs apmēram 1–2 dienas, lai gaidītu izkraušanu noliktavas terminālos Ningbo. Mēs uzskatām, ka aprīkojuma trūkums ir problēma Ningbo ostā.

Jantians 

Darbība Jantjanas ostas teritorijā ir normāla, kuģošanas telpa un aprīkojums ir pietiekami labs tirgus pieprasījumam, taču daži kuģniecības grafiki tiek mainīti, ko ietekmē kuģi, kas izlaisti Šanhajā.

Aprīlis

17. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

Šanhajas konteineru osta darbojas, taču kravas kapacitātes trūkums ir ievedis piegādes ķēdes haosā. Problēmas ar kravu pārvadāšanu un ievešnu rada spiedienu uz dažām kuģu būvētavām Šanhajas ostā. Turklāt daži pārvadātāji ir sākuši atcelt zvanus uz Šanhaju, lai tā vietā sniegtu intermodālos pakalpojumus, piemēram, sauszemes vai dzelzceļa pakalpojumus.

Tā kā arvien vairāk eksporta tika novirzīts uz Ningbo, arī apstākļi šajā piegādes ķēdē pasliktinājās. Situācija Ķīnas otrajā lielākajā ostā pasliktinājās, jo tika ieviesti arvien vairāk COVID gadījumu un ieviesti pasākumi. Tas palielina spiedienu kopā ar daudziem nosūtītājiem, kas mēģina pāradresēt kravu no Šanhajas caur Ningbo, jo īpaši uz Dzjansu (Nanjing) un Anhui (Hefei) iekšzemes ostām.

16. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

Šanhaja

Vairāki uzņēmumi Šanhajā šonedēļ atsākuši ražošanu pēc trīs nedēļu dīkstāves. Lielākā daļa uzņēmumu Šanhajā gatavojas sākt darbību un ražošanu tuvāko nedēļu laikā.
Ostas terminālis Šanhajā strādā ierastajā režīmā bez apstājas, taču arvien vairāk importa konteineru paliek ostā, jo pēc ilgstošas ​​karantīnas kravas automašīnu ietilpība ir ierobežota. Eksports no Šanhajas pa jūru stipri aizkavējas satiksmes slēgšanas un cilvēku izolētības dēļ. Paredzams, ka šāda situācija turpināsies līdz aprīļa beigām. Redzam, ka iekārtu jautājums kļūst par problēmu piegādātājiem, jo ​​aug eksporta apjomi, kas nozīmē, ka tirgus kapacitāte ir aizpildīta.

Noliktavas darbība Šanhajā joprojām ir slēgta, un visi eksporta pasūtījumi uz laiku ir pārvietoti uz Ningbo un Nanjing. Tas turpināsies nākamās 2 nedēļas un līdz turpmākam paziņojumam.

Covid-19 pandēmija neskar Tjaņdzjiņu, Dalaņu, Cjindao, Ningbo, Sjameņu, Šeņdženu un Honkongu.

Šanhajas komanda ir drošībā mājās.

14. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

Šanhaja

Šanhajas dziļjūras ostas (Waigaoqiao un Yangshan) pašlaik darbojas kā parasti, tostarp kuģu operācijas, kuģu apstrādi un iebraukšanu un izbraukšanu. Visi pārvadātāji iebrauc ostā un darbojas pret derīgu atļauju. Kopumā visi termināļi turpina strādāt kā parasti ar nelieliem sastrēgumiem, ko izraisa slikti laikapstākļi.


Multimodāls pakalpojums izmantojot baržu un dzelzceļu kā alternatīvus risinājumus starp Šanhaju un tuvējām pilsētām, tas ir atkarīgs no kuģniecības uzņēmuma pieejamības.


Ceļu satiksme uz/no Šanhajas tiek kontrolēts un atvērts tikai medicīnas un sadzīves piederumiem, kā arī transporta līdzekļiem ar derīgu atļauju.

Noliktava (gan piesaistīti, gan nesaistīti) bloķēšanas laikā apgabals ir nopietni ietekmēts. Paredzams, ka gan LCL, gan FCL preču bloķēšana vēl vairāk ietekmēs kravu pārvadājumu pakalpojumu efektivitāti no/uz Šanhaju.

Gaisa kravu pārvadājumiem, Šanhajas PVG vārtejas darbība ir normāla. Tomēr, tā kā vairāk aviokompāniju tuvākajās dienās atcels lidojumus, lielāks apjoms tiks novirzīts uz citām Ķīnas lidostām, tostarp Džendžou un Pekinu.

Vietējās bloķēšanas un citi karantīnas pasākumi, jo īpaši tie, kas saistīti ar Šanhaju, rada piegādes ķēdes sastrēgumus, kas galvenokārt rodas kravas pārvadājumu jaudas trūkuma dēļ. Lielākā ietekme joprojām ir klientu darbībai sauszemes teritorijā (rūpnīcā, noliktavā un kravu pārvadājumos), kur tika konstatēti pozitīvi gadījumi.

Tagad mēs iesakām ātri veikt rezervācijas no Šanhajas uz Ningbo steidzamiem pasūtījumiem vai nosūtīt caur Naņdzjinas liellaivas ostu, ja tuvumā atrodas rūpnīcas vai piegādātāju telpas.

Marts

13. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

Šanhaja

Lai ierobežotu koronavīrusa izplatību, Šanhajā 28. martā tiek veikta jauna nukleīnskābju testu kārta iedzīvotājiem.

Saskaņā ar valdības teikto, testēšana sāksies reģionos uz austrumiem no Huangpu upes. No pirmdienas plkst. 5.00 līdz piektdienas plkst. 5.00 reģioni tiks slēgti, kamēr tiks pārbaudīti iedzīvotāji.

  • Iedzīvotāji aicinājuši neiziet no mājām

  • Autobusu, metro, prāmju, taksometru un tiešsaistes automašīnu rezervēšanas pakalpojumi ir apturēti bloķēšanas reģionos.

Noteikumi attiecas arī uz galvenajiem apakšrajoniem Puksi, uz rietumiem no upes, kuri jau ir slēgti un bieži tiek pārbaudīti.

No piektdienas plkst. 3:00 līdz 5. aprīļa plkst. 3:00 citi Puksi reģioni tiks slēgti, kamēr tiks pārbaudīti iedzīvotāji.

 

Darbības bloķētajos reģionos:

  • noliktavu termināli, lidosta, Dziļjūras ostas ir apturētas

  • eksporta sūtījumi ir apturēti

  • kravu pārvadājumi ir apturēti

 

Visi Šanhajas biroja darbinieki šajā periodā strādās no mājām.

 

Tiek ietekmēta noliktavas darbība, konteineru pārvadājumi un kravu piegāde, un tie tiek pārraidīti līdz atsākšanai. Atsevišķi nākamnedēļ plānotie eksporta sūtījumi pēkšņas apturēšanas dēļ tiks atlikti un atcelti.


Ja jums ir neskaidrības vai jautājumi par savu kravu, lūdzu, sazinieties ar mums.

12. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

ŠENŽENA

Valdības iestādes, uzņēmumi un uzņēmumi atsāks normālu darbu un ražošanu no 21. marta.

Jantjanas un Pingšaņas apgabalā, kurā atrodas daudzi ražošanas uzņēmumi, no 18. marta tika atsākta normāla ražošana. Vietējās noliktavas ir atsāktas, un kravu pārvadājumu jauda ir uzlabojusies, taču uz tiem joprojām attiecas ceļu kontrole un testēšana.

Varas iestādes ievieš pasākumus, lai nodrošinātu rūpniecisko un piegādes ķēžu drošību un stabilitāti, kā arī sakārtotu dzīvi un darbu vietējiem iedzīvotājiem.

Dongguan, vēl viens svarīgs ražošanas centrs Guandunas dienvidu provincē, kur rūpnīcas dažos apgabalos tika slēgtas Covid uzliesmojumu dēļ pagājušajā nedēļā, arī šonedēļ atsāk ražošanu, izņemot dažus augsta riska apgabalus.

 

HONKONGA

Tā kā vairāk kravas automašīnu vadītājiem ir bijuši pozitīvi testi, kravu pārvadājumu jauda ir vēl vairāk samazināta, jo īpaši vietējās kravas pārvadājumu jauda uz un no pārējās Ķīnas ir nopietni ietekmēta.

Gaisa kravas pārvadājumi arī saskaras ar kavēšanos un lidojumu atcelšanu.


11. nedēļa Vispārīgi atjauninājumi

Aplēses liecina, ka kravu apjoms samazināsies, jo ražošana vai nu apstāsies, vai palēnināsies.

Kravu pārvadājumu jauda ir pakļauta pastāvīgi mainīgajiem noteikumiem reģionos un pilsētās ap Šeņdžeju un Šanhaju, piemēram, Dongguan, Suzhou. Tas samazinās kopējo pārvadājumu efektivitāti uz šīm ostas pilsētām.

Šenžena

Šenžena pastiprina COVID pasākumus. Pilsēta no 13. līdz 20. martam nodeva visas dzīvojamās kopienas, pilsētu ciematus un industriālos parkus slēgta cikla pārvaldībai, liekot iedzīvotājiem strādāt no mājām. Tikai tie, kas iesaistīti epidēmijas kontrolē un nepieciešamajos sabiedriskajos pakalpojumos. Visi uzņēmumi, lai īstenotu mājas biroju.

Liela mēroga konferences, pasākumi, forumi, izrādes un pulcēšanās ir apturētas, un visas tirdzniecības vietas ir uz laiku slēgtas.

Viss sabiedriskais transports ir slēgts līdz turpmākam paziņojumam.

 

Pakalpojumi:

Pakalpojumi, kas nepieciešami, lai nodrošinātu pilsētas un ostu darbību, turpināsies, Yantian osta un Sekou osta pašlaik darbojas normāli.

Termināļi darbojas kā parasti.

Noliktava — visas ienākošās un izejošās darbības ir normālas.

Ja 24 stundu nukleīnskābju ieraksts ir negatīvs, kravas automašīnu vadītāji var atstāt Šeņženu un doties maršrutā starp rūpnīcām un termināļiem. Pieejamība ir atkarīga no pastāvīgi mainīgajiem Šeņdžeņas reģionu un pilsētu noteikumiem.

Šeņdžeņas lidosta darbojas pilnībā, un pagaidām nav paziņojumu par lidojuma atcelšanu.

Kravu pārvadājumu pakalpojumi maršrutos starp Honkongu un kontinentālo daļu ir apturēti.

Šanhaja

Šobrīd Šanhajā ir 10 vidēja riska zonas, kurās ir ieviesti kontroles pasākumi. Vietējā pašvaldības veselības komisija paātrina masveida testēšanu, kā arī COVID pacientu slēgtā cikla transportēšanu un karantīnu.

Šonedēļ (no 14. līdz 18. martam) ColliCare Šanhajas biroja darbinieki strādās no mājām.

 

Pakalpojumi:

Galvenās Šanhajas ostas regulāri darbojas.

Konteineru iekraušanas un izkraušanas darbības paliek normālas.

Kravas automašīnu vadītājiem ir jāsaglabā 48 stundu nukleīnskābju rekords, lai izbrauktu no Šanhajas, un pieejamība ir atkarīga arī no pastāvīgi mainīgajiem noteikumiem Šanhajas apkārtnē esošajos reģionos un pilsētās.

Februāris

Sjaņa atgriežas normālā režīmā

Sjaņa piedzīvoja kārtējo Covid uzliesmojumu, taču ir atguvusi kontroli pār situāciju, un darbs tagad notiek kā parasti.

 

Nosūtiet savas preces pa dzelzceļu no Ķīnas

Šķiet, ka situācija ar sastrēgumiem, ierobežotu jaudu un augstu tarifu līmeni turpināsies arī 2022. gadā. Sūtījumiem no Ķīnas uz Norvēģiju jums vajadzētu pievienot saviem plāniem dzelzceļu!

ColliCare attīsta dzelzceļa kravu pārvadājumus no Ķīnas uz Norvēģiju kopš 2019. gada, un tagad mēs varam piedāvāt iknedēļas dzelzceļa pakalpojumus ar stabiliem apjomiem. 2021. gadā veiksmīgi uzsākām blokvilcienu pakalpojumu, ko tirgus ir novērtējis. 2022. gadā mēs turpināsim pastāvīgu apkalpošanu un paplašināsim savu pakalpojumu klāstu.
 

  • neskatoties uz strauji augošajām jūras un gaisa kravu pārvadājumu likmēm, dzelzceļa kravu pārvadājumu tarifi joprojām ir relatīvi stabili, kas var būt ekonomisks risinājums

  • salīdzinot ar jūras kravām, dzelzceļa kravu tranzīta laiks ir samazināts uz pusi — aptuveni 28–30 dienas

Mēs piedāvājam regulārus dzelzceļa pakalpojumus no Siaņas uz Oslo ar vairākiem reisiem katru nedēļu.

Sazinieties ar mums, lai iegūtu vairāk informācijas, rezervāciju, jaudu, cenu vai citus piedāvājumus!

Janvāris

Sjiaņa ir pastiprinājusi lokdauna pasākumus

Tā kā COVID-19 gadījumu skaits Sjaņā līdz 4. janvārim pieauga līdz 1893, tas nozīmē, ka šis uzliesmojums ir smagākais kopš 2020. gada marta.

Sjaņa joprojām cīnās ar slimības uzliesmojumu, un tā ir vēl vairāk pastiprinājusi bloķēšanas pasākumus, liekot visiem iedzīvotājiem palikt mājās, ja vien viņiem nav atļauts doties ārā, lai veiktu masu testēšanu.
 

Dzelzceļa kravu pārvadājumi no Siaņas

Tā kā vietējie uzliesmojumi turpina parādīties, jaunā politika neļauj kravas automašīnām iebraukt Sjaņā, un vadītājiem, kuri ir bijuši Sjaņā, ir jāievēro karantīna.

Rezultātā visi dzelzceļa kravu konteineri tiks savākti Xiangyang stacijā Hubei provincē un no turienes izvesti. Xiangyang stacija atrodas uz dienvidaustrumiem no Sjiaņas un ir nozīmīgs transporta mezgls, kas savieno Ķīnas centrālo un rietumu daļu.

Arī uzlabotie sanitārijas procesi un stingrie darbības ierobežojumi Covid-19 dēļ ir ierobežojuši darbības kapacitāti, paredzams, ka izbraukšana aizkavēsies par 1-3 dienām no grafika.
 

Ningbo ostas operācijas

Atjaunināts 2022.01.04

 

Saskaņā ar Džedzjanas provinces Tautas valdības ģenerāldirektorāta sniegto informāciju dažiem cilvēkiem Beilunā kā vienā no nozīmīgajiem Ningbo administratīvajiem rajoniem tika konstatēts Covid-19. No pieciem konteineru termināļiem Ningbo 3 termināļi Ningbo Beilun Container Terminal (NBCT), Ningbo Beilun Second Container Terminal (NBSCT), Ningbo Beilun Third Container Terminal (NBTCT) atrodas netālu no Beilunas apgabala epidēmijas zonas, taču nav ziņots par saslimšanas gadījumiem terminālos.

Vietējā pašvaldība ir ieviesusi dezinfekcijas un karantīnas pasākumus, lai novērstu Covid-19 izplatību.

 

Kuģi

Kuģa izsaukšana un atiešana līdz šim ir parastā režīmā.

 

Kravu pārvadājumi un tukšie konteineri

Vietējā transporta pārvaldes iestāde un Ningbo osta ir izstrādājušas noteikumus un izsniegušas speciālas atļaujas kravu pārvadājumu pakalpojumu sniedzējiem, lai mazinātu ietekmi uz loģistikas pārvadājumiem. Saskaņā ar jaunākajām ziņām, kas publicētas 4. janvārī, kopumā izsniegtas vairāk nekā 7600 atļaujas autovadītājiem, kuri bija pieteikušies.

Konteineru ievešanas un izvešanas darbības ir atļautas tikai pa 5 īpašiem kanāliem, tostarp 4 ātrgaitas krustojumiem (Beilu, Chaiqiao, Guoju, Chuanshan) un vienu ceļu starp NBCT un NBSCT no 1. janvāra pulksten 16:00 trīs terminālos.

 

Operācijas

Konteineru iekraušanas un izkraušanas darbības tiek īstenotas parastajā režīmā trīs terminālos netālu no Beilunas rajona epidēmijas zonas.

Kopš Ningbo Beilunas apgabals 1. janvārī paziņoja par apstiprinātu COVID-19 gadījumu, tas līdz šim ir uzsācis trīs COVID-19 testēšanas kārtas. Šīs nedēļas laikā vēl būs jāveic vairākas kārtas, kuru rezultāts būs galvenais faktors ostas slēgšanas vai citu jautājumu lēmumu pieņemšanā.