Mēs palīdzam jums sekot līdzi saviem piegādātājiem, izmantojot pielāgotu ERP (uzņēmuma resursu plānošanas) sistēmu. Jums vairs nav jāpierakstās dažādās sistēmās vai jāsūta daudzas e-pasta vēstules, lai sekotu pasūtījumiem un sūtījumiem. Mums ir risinājumi, kas ļauj jums saņemt visu informāciju par saviem sūtījumiem tieši sava uzņēmuma reģistrācijas sistēmā.

 

Tā ir kontrole, izmantojot Piegādātāju pārvaldības sistēmu (VMF)

  • reģistrējiet pasūtījumu savā sistēmā

  • reģistrācija tiek veikta mūsu VMF un tiek nosūtīta tieši uz jūsu piegādātāja sistēmu

  • pasūtījuma izmaiņas/darbības automātiski atjaunojas jūsu ERP sistēmā

  • jūs pilnībā kontrolējat situāciju

Kad jūsu preces būs noskenētas piegādātāja noliktavā, jūs to redzēsiet savā ERP sistēmā. Sūtījums ir ceļā. Sistēmas integrācija tiks veikta atbilstoši jūsu vajadzībām un vēlmēm.

Kontroles, izmantojot Piegādātāju pārvaldības sistēmu, priekšrocības

  • pārredzamība un prognozējamība
  • mazāk manuāla un laikietilpīga darba ar pasūtījumiem un to kontroli
  • tikai viena integrācija ar VMF, kas tiek tālāk integrēta ar jūsu piegādātājiem
  • strādā ar kartēšanu un EDI (elektroniskas datu apmaiņas) standartiem
  • viegli sniegt informāciju klientiem par faktisko piegādes laiku
  • ja jūsu piegādātājs nevar nosūtīt EDI failus, ColliCare vai piegādātājs var reģistrēt informāciju jūsu vietā
  • būs iespējams saņemt paziņojumus pa e-pastu / SMS īsziņas par preces atrašanās vietu ceļā no pasūtījuma veikšanas līdz veikala plauktiem
  • elektroniska datu ievākšana no piegādātājiem, izmantojot termināļus un citus skenēšanas punktus
  • iespēja novērtēt piegādes laiku/KPI (galvenos efektivitātes rādītājus) katram piegādātājam
  • atskaites par katru piegādātāju
  • pārdomāta dokumentācija, kas izmantojama uzlabojumiem attiecībā uz piegādātājiem
Vendor Management Follow-up
 
Maksims Smirnovs

Maksims Smirnovs

Izpilddirektors Latvijā